#asianfanfics

150831 - I made this after seeing someone on Deviantart. :) #asianfanfics #graphics #aff #kai #exo #jongin #kimjongin #bookjacket

150831 - I made this after seeing someone on Deviantart. :)

0 0

Does any one really follow this rule lmaoooo #kpop #asianfanfics #hunhanfanfic

Does any one really follow this rule lmaoooo

6 0

YoonHyun Story from Asian Fanfics

YoonHyun Story from Asian Fanfics "Inevitable 101" Please read it,it's super goodπŸ‘πŸ»

2 0

Just simply seeing NgernGust together in Gust's FM today can make my day! I'm so happy now! NgernGust forever in my heart πŸΌπŸ’šπŸ§ Happy Birthday again my Penguin August πŸŽ‚πŸ§πŸŽ‚ I love you πŸŒΉπŸ’—πŸ§ Search Asianfanfic to read! #AFF #august #hbdgustthepenguin #HBDAugustThePenguin #August2ndFanmeeting #asianfanfics #asianfanfic #fanfiction #iloveyou #happybirthday

Just simply seeing NgernGust together in Gust's FM today can make my day! I'm so happy now! NgernGust forever in my heart πŸΌπŸ’šπŸ§ Happy Birthday again my Penguin August πŸŽ‚πŸ§πŸŽ‚ I love you πŸŒΉπŸ’—πŸ§ Search Asianfanfic to read!

3 0

Btw if you love reading fanfics I recommend this one. The title's

Btw if you love reading fanfics I recommend this one. The title's "The Client" written by Kpoponly. I loved Kwon Jiyong more after reading! The story's truly one of a kind. It's πŸ”ž though haha. You'll really wet your panties LMAO. πŸŒΈπŸ’¦πŸ‘… lol

14 7

@user The other fic's are also good written :)

@user @user do you know kpoponly?

@user In wattpad??

@user @user asianfanfics

@user @user oh thx

@user Of course @user she's one of the best writer in asianfanfic :)

@user Oh..The atmosphere is getting higher in here. Now fanfics. Thanks @user ;-).

Ignore the body XD focus on the taeil or the face maybe (Badumtisssssss
i suck at making jokes) 
Euhm so yeah as i said before i might write a block b mermaid ff staring zikwon yeyyyyyy
After i uploaded the whole series of love outer space 
The site is asianfanfics ~Miss Woo~

#ukwon #BlockB #blockb #BBC #bbc #kwonnie #kwon #kittykwon #kpop #koreanpop #fanfiction #fanfic #ff #zikwon #zicoukwon #Blockbuster #blockbuster #BlockBuster #drawing #merman #merpeople #sea #mythical #art #myart #MissWoo #asianfanfics #writer #writing #story

Ignore the body XD focus on the taeil or the face maybe (Badumtisssssss i suck at making jokes) Euhm so yeah as i said before i might write a block b mermaid ff staring zikwon yeyyyyyy After i uploaded the whole series of love outer space The site is asianfanfics ~Miss Woo~

3 0

For my very BAD ukwon mermaid drawing XD i dont know why i wanted to share this method maybe its because i want to show you guys im still drawing and im not dead or anithing XD also maybe ppl who are new to drawing didnt knew this technique yet or something i used it on a dragon before and it works quite well. I also want to say that after my block b alien fanfic is completely uploaded i will be writing on a block b mermaid one its pretty good (i guess) and i might upload it if its finished on asianfanfics.net or .com i dunno anymore. My username is MissWoo2000 so yeah and yes my room is dark

Like my soul

#ukwon #kittykwon #mermaid #merman #fanfiction #fanfic #ff #drawing #technique #asian #korean #BlockB #blockb #blockbuster #bbc #BBC #aliens #zikwon #ships #kpop #couples #fish #video #MissWoo #asianfanfics #music #toomanyhashtags #writing #singer

For my very BAD ukwon mermaid drawing XD i dont know why i wanted to share this method maybe its because i want to show you guys im still drawing and im not dead or anithing XD also maybe ppl who are new to drawing didnt knew this technique yet or something i used it on a dragon before and it works quite well. I also want to say that after my block b alien fanfic is completely uploaded i will be writing on a block b mermaid one its pretty good (i guess) and i might upload it if its finished on asianfanfics.net or .com i dunno anymore. My username is MissWoo2000 so yeah and yes my room is dark Like my soul

10 1

"... is a feeling of irritation and annoyance." please give me a lot of support for this one! thank you!!!πŸ˜ŠπŸ˜ŠπŸ˜ŠπŸ˜˜πŸ’“πŸ’žπŸ’“πŸ’žπŸ’“ #수호 #μ‹œμš°λ―Ό #κΉ€μ€€λ©΄ #김민석 #μ—‘μ†Œ

5 2

@user Semangat kakakkkk πŸ‘ŠπŸ‘ŠπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺ

@user @user makasihh kakak πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†

I'm writing a WGM fic of TaoHun.
I'm crazy right? I know ok? πŸ˜‚
I just couldn't get enough of taohun. Rawwrrr.
Here's the link if you want to take a look
http://www.asianfanfics.com/story/view/1001304/we-got-married-taohun-wgm-taohun-girlexo

#taohun #taose #sehun #tao #exo #ztao #fanfiction #exofanfics #asianfanfics

I'm writing a WGM fic of TaoHun. I'm crazy right? I know ok? πŸ˜‚ I just couldn't get enough of taohun. Rawwrrr. Here's the link if you want to take a look http://www.asianfanfics.com/story/view/1001304/we-got-married-taohun-wgm-taohun-girlexo

12 0

Had to write the ideas down before I forget them.

#fanfiction #kaisoo #asianfanfics

Had to write the ideas down before I forget them.

6 1

@user @user.ssi fighting πŸ˜€πŸ˜€

And this is the typical KaiSoo that I like... (μœ γ…‚μœ )

#KaiSoo
#captainoftheshipfeels
#AbayPotaMotherThis
#kitten 
#asianfanfics

And this is the typical KaiSoo that I like... (μœ γ…‚μœ )

2 0

I have posted my first fanfic on AFF... I would love to know what do you think about it :) please check it out πŸ’•
.
.
#asianfanfics #kpop #angst #comment #vixx #neo #hakyeon #n #taekwoon #leo #ravi #hyuk #hongbin #ken #vixxlr #fanfiction #kpopmemes #kpopmacros #kpopexlikes #kpopshoutout

I have posted my first fanfic on AFF... I would love to know what do you think about it :) please check it out πŸ’• . .

22 9

@user Do you think so? Thank you😍❀️ @user

@user Yes! It's amazing! You should post some happy fluffy ones on your account too! Those always make me smile :) but really any fanfic of yours makes me happy ^_^

@user Awwwww!πŸ’• love you! I will... And I will send you first girl ❀️ @user

@user Ex 3 likes? Ty

@user Sure u first @user

@user I already did omg ;~;

@user OMG sorry @user

@user Nah it's okay ^β€’^

And the rest was history... BWAHAHAHAHA! 
Oh macaroni... #AbayPotaMotherThis 
Kitten by tokyo_lovelight

#kitten
#tokyo_lovelight
#asianfanfics 
#hunhan
#hunhanfanfic

And the rest was history... BWAHAHAHAHA! Oh macaroni... Kitten by tokyo_lovelight

2 0

I'm thinking of adding my fics onto here as well, since they are kpop related. Mostly about the happy couple Baekyeol!!! And of course my second OTP BaekTao. What do you think?

If you follow me on AFF(asianfanfics) then you'll know me as sexybakura and Baku of NixandBaku. Be warned my fics are mostly rated 18+. If you want to read some like this post and comment yes!

#baekyeol #Baekhyun #Chanyeol #chanbaek #fanfics #fanfiction #kpop #exo #baektao #zitao #tao #huangzitao #parkchanyeol #byunbaekhyun  #exok #exom #asianfanfics #sexybakura #smut #romance #humor

I'm thinking of adding my fics onto here as well, since they are kpop related. Mostly about the happy couple Baekyeol!!! And of course my second OTP BaekTao. What do you think? If you follow me on AFF(asianfanfics) then you'll know me as sexybakura and Baku of NixandBaku. Be warned my fics are mostly rated 18+. If you want to read some like this post and comment yes!

9 0

pandas should read this its kinda interesting. at asianfanfics.com  or simply type at your google search engine: fiq_bty Our beautiful mistake fanfiction #asianfanfics #apink #eunmi #eunjiapink #yoonbomi #exo #apinkexo #chanyeol #kyungsoo #chanji #exopink

pandas should read this its kinda interesting. at asianfanfics.com or simply type at your google search engine: fiq_bty Our beautiful mistake fanfiction

6 0

--
Title : The Heartbeat In Me
asianfanfic : YHaena
Casts : Baekhyun EXO, Luhan, Kau sbg Han Yoon Bi, Daehyun BAP, IU.

CHAPTER 3 : I'm here for you
__________________________
Di Restoran Odult Chingu. Baekhyun memberhentikan keretanya. dia masuk ke restoran itu dan terkejut melihat kau sedang duduk dengan terdapat sebuah meja yang dihias cantik. Baekhyun bingung. Kau ternampak kelibat Baekhyun di pintu restoran. Kau tersenyum melihat dia dan terus menghampiri dia.

-- Title : The Heartbeat In Me asianfanfic : YHaena Casts : Baekhyun EXO, Luhan, Kau sbg Han Yoon Bi, Daehyun BAP, IU. CHAPTER 3 : I'm here for you __________________________ Di Restoran Odult Chingu. Baekhyun memberhentikan keretanya. dia masuk ke restoran itu dan terkejut melihat kau sedang duduk dengan terdapat sebuah meja yang dihias cantik. Baekhyun bingung. Kau ternampak kelibat Baekhyun di pintu restoran. Kau tersenyum melihat dia dan terus menghampiri dia. "Awak dah sampai rupanya!" kau menyambut Baekhyun dengan mesra. Baekhyun gembira kerana melihat kau ceria waktu itu. "Awak buat semua ini?" Tanya baekhyun. "Ne...sebab selama ni awak banyak kali buat ni untuk saya. sekarang biar saya buat untuk awak" Jawab kau sambil menunjukkan ekspresi comel. Semakin lebar senyuman Baekhyun waktu itu. "Mesti ada apa-apa ni kan. lebih baik awak bagitahu saya" Kata Baekhyun sambil mencuit hujung hidung kau. Kau menjadi malu. Kau dan Baekhyun sudah seperti pasangan kekasih kelakuannya. "Tak ada apa-apalah awak" Jawab kau. "Tapi biasanya girlfriend yang sanggup buat semua ni" Kata Baekhyun. Kau muncungkan bibir kau sebelum berkata-kata. [Junho ft Taecyeon 2PM - The Way To You OST 7th Grade Sivil Servant] "Bukan kita memang couple ke?" kata-kata kau benar-benar membuatkan Baekhyun terkejut. Kau hanya tersenyum malu. "Ne? Mworago?" Baekhyun ingin mendapatkan kepastian. Kau tidak mahu menjawab soalan itu dan segara menukar topik. "Jomlah" Kau menarik lengan Baekhyun dan menuju ke meja yang kau dah tempah. Malam itu kau dan Baekhyun dinner dengan sangat harmoni. Rupa-rupanya kau ingin menerima Baekhyun sebagai teman lelaki kerana itulah kau menyediakan semua ini. Kau dan Baekhyun sangat bahagia malam itu korang dah rasmi sebagai pasangan kekasih.

3 6

@user Hampir 10.30 malam. Kau tak suka balik terlalu malam kerana nanti kau akan kepenatan jadi Baekhyun menghantar kau pulang malam itu. Sampai dihadapan rumah kau. "Saya masuk dulu ya" kata kau sambil melepaskan tali pinggang keledar. "Nanti dulu!" Baekhyun menahan kau. Kau terus memandang mata Baekhyun. Baekhyun mencapai tangan kau. Dia menggenggam tangan kau. dia mengucup tangan kau. "Gumawo..." Dia berkata dengan suara yang rendah. "Untuk apa?" tanya kau. "Untuk semuanya" Jawab pendek dari Baekhyun. Kau melemparkan senyuman pada Baekhyun. Kau sangat bahagia. "Awak dah beri peluang pada saya untuk mencintai awak sudah cukup bagi saya dan saya sangat hargainya, sayang. Saya janji akan mencintai awak sampai nyawa saya terpisah dari jasad. " Kata Baekhyun lagi. Kau terharu mendengar kata-kata Baekhyun itu. Kau tidak dapat mengekspresikan perasaan kau yang terlalu gembira itu. Kau hanya mengangguk. [ APink - I Don't Know (Mollayo) ] "Na do-yo... saya suka dengan kesungguhan awak selama ni sayang" Kata kau dengan nada manja. Baekhyun tergelak kecil. "Kenapa awak ketawa? kelakar ke apa yang saya cakap?" Kau hairan dengan kelakuan Baekhyun. Baekhyun memang suka membuat orang berasa segan. "Tak ada apa-apalah sayang. Dah pergi masuk sana. Kelas awak petang kan esok? lepas saya habis training saya ambil awak dirumah." Pesan Baekhyun. Kau senyum dengan menampakkan gigi. "All right Boss!" Jawab kau sambil membuat aksi salute. Kau memang comel. Kau membuka pintu kereta lalu keluar. kau melambaikan tangan kau pada Baekhyun. Baekhyun menggerakkan kereta lalu pergi dari situ. Tiba-tiba Baekhyun berasa rindu pada seseorang. Luhan! Tiba-tiba Luhan muncul dalam fikiran Baekhyun. Seharian ini Baekhyun belum melawatnya. Baekhyun segera memintas kereta dihadapan dan terus memecut ke hospital. Setibanya di hospital seperti biasa Baekhyun memparkirkan keretanya. Dia masuk ke dalam hospital. Suasana hospital sangat rengang kerana tak ramai pelawat yang hadir kecuali ahli keluarga pesakit.

@user Baekhyun terus menuju ke wad Luhan. Baekhyun memegang tombol pintu wad untuk membuka tetapi dia terdengar sesuatu dalam bilik Luhan. Dia mengintai Luhan dari tingkap kaca pintu itu. "Arghhhh" Luhan memegang dadanya. Dia berasa dadanya sakit waktu itu. kepalanya berpinar seperti mahu pengsan. Luhan ingin mencapai pil di atas meja tetapi tidak berdaya. [Baek Ji Young - After A Long Time OST Rooftop Prince] Baekhyun menangis. Dia berfikir sejenak. dia tidak dapat bertahan melihat keadaan Luhan. Baekhyun memegang dadanya. Sakit ! Dia ingin berkongsi kesakitan yang Luhan rasa. Air mata Baekhyun semakin mencurah. Suara Luhan dari dalam semakin kedengaran. Baekhyun segera membuka pintu dan mendapatkan Luhan. "Luhan-ah... bersabarnya. hyung panggilkan doktor" Kata Baekhyun sambil menggosok belakang badan Luhan. "Andwe! Hyung pergilah balik!" Kata Luhan sambil menekan-nekan dadanya. Baekhyun mengerut dahi. Ini bukan kali pertama Luhan bersikap begini malah sudah banyak kali. Doktor yang merawat Luhan juga berkata bahawa Luhan tidak suka diberi rawatan malah hanya memakan pil untuk menahan sakit. "Mworago?" Baekhyun kebingungan apabila Luhan menyuruhnya balik. "Pergilahhhhh!" Luhan sedikit ganas apabila menolak Baekhyun sehingga Baekhyun hampir terjatuh. Air mata yang mencurah tadi terus membanjiri pipi mulus Baekhyun. "Cepatlah keluar hyunggg!!" Luhan menjerit. Baekhyun sudah teresak-esak melihat keadaan Luhan. Dia berjalan dan membuka pintu wad. Baekhyun keluar. Luhan mencapai pil di meja dan memakannya. Dia tetap berasa sakit. Kesakitan yang dirasai Luhan tidak terhingga. Dia mencampak selimut dihadapannya kerana benci dengan kehidupan seperti ini. Baekhyun masik diluar bilik. Dia tidak pulang ke rumah tetapi hanya duduk di kerusi yang disediakan di hadapan wad. Baekhyun melentokkan kepalanya. dia memikirkan Luhan. dia hanya mendengar Luhan mengerang kesakitan. dia faham keadaan luhan. Sedikitpun dia tidak marah. Mata Baekhyun tertutup perlahan. Dia tertidur kerana kepenatan.

@user Keesokkan paginya. "Baekhyun... Baekhyun-ah" Bae Young Joon mengoncang bahu Baekhyun. Baekhyun terbangun. Dia memandang orang dihadapannya. "Eo Appa..." Baekhyun berkata perlahan. "Kenapa tidur disini? pergi balik rumah dan mandi" Pesan Ayah Baekhyun dan Luhan. Baekhyun teringat peristiwa malam tadi. Luhan! Baekhyun terus bangun dan masuk kedalam wad Luhan. dia melihat Luhan sedang tidur. Sayu benar hatinya melihat Luhan. Baekhyun duduk di kerusi yang berada disebelah katil Luhan. dia meratap wajah Luhan. [ BoA SPICA - Even though my heart say OST Please Remember Princess] "Luhan stabil. kamu jangan risau" Kata Bae Young Joon dari belakang. Tiba-tiba Baekhyun berasa sebak setelah mengenang kembali kejadian malam tadi. "Jangan begitu lagi Luhan... Hyung... Hyung takut... takut sangat" Kata Baekhyun. Dia memejamkan matanya dan air matanya terus keluar dan mengalir. Baekhyun berdiri dan menghampiri Bae Young Joon. "Appa, Luhan tak dapat penderma lagi ke?" Tanya Baekhyun. "Susahlah Baekhyun. lagipun penderma yang kita nak cari ni penderma Jantung. Seseorang yang sanggup mengorbankan nyawa dia. Luhan tidak ada mana-mana kenalan selain kamu dan Appa." Jelas Bae Young Joon. Baekhyun berasa kecewa dengan kata-kata Appanya. "Tapi saya tak nak... tengok Luhan macam ini lagi..." Kata Baekhyun sambil menangis teresak-esak. Bae Young Joon menarik Baekhyun kedalam dakapan dia. Baekhyun menangis terus menangis. "Hyung jangan menangis..." Suara kecil itu datang dari Luhan. Baekhyun segera menoleh pada Luhan. Dia mendapatkan Luhan. "Mianhae hyung..." Luhan meminta maaf atas kejadian malam tadi. Baekhyun memeluk Luhan.

@user 3 Minggu kemudian. Kau mengatur langkah ke padang Kolej.Kau sudah berjanji dengan Baekhyun yang korang akan keluar bersama hari itu.Sejurus kau memasuki padang kau ternampak sekumpulan pemain bola sepak sedang menjalani latihan. "Belum habis lagi rupanya. Patutlah Baekhyun tak jemput aku tadi..." Kata Kau muncunngkan bibir kau. Kau duduk di kerusi yang berdekatan dengan tempat pemain letak beg mereka. Jurulatih meniup wisel. "Okay setakat hari ini saja latihan kita!" Teriak jurulatih itu. mereka terus bersurai. Daehyun dan Baekhyun berjalan menuju ke tempat kau. Kau bangun dan menghampiri Baekhyun. Baekhyun ternampak kau. "Sayang! dah lama sampai?" Tanya Baekhyun. Kau hanya tersenyum. "Baru je.... nah!" Kau menghulurkan tuala pada Baekhyun. Baekhyun mencapai tuala yang diberi kau. "Thank you sayang... ni yang makin sayang ni..." Baekhyun bergurau. Baekhyun mendekatkan muka dia pada muka kau. "Janganlah! awak busuk!" Kau lagak manja sedikit. "Elehh busuk busuk pun nanti awak asyik peluk saya je!" Baekhyun bergurau lagi. Kau membulatkan mata kau. "Sudahlah... semakin layan awak semakin bukan - bukan nanti yang awak cakap" Sebenarnya kau ingin Baekhyun cepat berkemas kerana kau sudah lapar. "Yelah tunggu sekejap" Baekhyun memasukan spike dan barang-barangnya dalam beg. Kau membantu Baekhyun mengemas barang-barang tetapi cepat-cepat Baekhyun menepuk tangan kau. "Jangan sayang...biar saya buat sendiri. awak tunggu je k..." Kata Baekhyun. Kau mencebik. Baekhyun memang tidak suka di tolong. Kau hanya berdiri dan melihat apa yang dilakukan Baekhyun. setelah selesai kau dan Baekhyun meninggalkan padang bersama Daehyun. selepas itu Daehyun ke tempat lain. Katanya nak ambil adiknya Taehyung (V) di sekolah. Petang itu di taman. Kau dan Baekhyun menikmati aiskrim. Cuaca panas begini memang sedap dengan penangan aiskrim. Kau dan Baekhyun duduk di sebuah bangku yang menghadap tasik. "Awak nak sikit?" Tanya Baekhyun. Kau mengangguk. Kau nganga mulut kau tetapi Baekhyun sengaja kenakan kau. Dia mencalit aiskrim di pipi kau. Kau terkejut.

@user "Awakkkkkkk ! Jangan lah macam ni... nanti bersemut sebab aiskrim ni manis!" Kau mengomel. Muncung bibir kau panjangkan. benar-benar merajuk kau ni. Baekhyun hanya ketawa terbahak-bahak disebelah kau. Geram kau tengok Baekhyun. Dia memang nakal! "Nah ambil tisu ni cepat bersihkan!" Kau mengeluarkan tisu dan beri pada Baekhyun. Baekhyun mengambil tisu itu dan tangannya menghampiri pipi yang ada aiskrim itu. [ Dong Joon ZEA ft. Sori - Burning Down] Tiba- tiba... CUPPPP!! Satu ciuman di pipi kau. Baekhyun mencium pipi kau yang terdapat aiskrim itu. aiskrim di pipi kau terus hilang selepas dicium. Kau sangat terkejut. "Yang ini lagi manis!" Usik Baekhyun. Kau hanya memandang Baekhyun yang nakal itu. "Awak ni nakal betul!" Kau mencubit pinggang Baekhyun. Baekhyun bangun untuk mengelak. Kau juga bangun untuk mencubit Baekhyun. Akhirnya kau berkejaran di situ. Kau dan Baekhyun ketawa bersama, bermain bersama dan sentiasa bersama. Petang itu penuh gelak ketawa kau dan Baekhyun. TO BE CONTINUE...

@user #asianfanfics #malayfanfiction #kpop #kpopidol #exo #bap #fangirl #theheartbeatinme3

--
Title : The Heartbeat In Me
asianfanfic : YHaena
Casts : Baekhyun EXO, Luhan, Kau sbg Han Yoon Bi, Daehyun BAP, IU.

CHAPTER 2 : Let Me Show You!
____________________

-- Title : The Heartbeat In Me asianfanfic : YHaena Casts : Baekhyun EXO, Luhan, Kau sbg Han Yoon Bi, Daehyun BAP, IU. CHAPTER 2 : Let Me Show You! ____________________ "Saya sukakan awak..." Kata Baekhyun dengan berani. Walaupun selepas menyatakan itu dia masih merenung wajah kau. Kau kelihatan terkejut dengan luahan Baekhyun menjadikan fikiran kau kosong. Kau membesarkan mata kau dan memandang Baekhyun. Mulut kau sedikit terbuka kerana kau sedang memikirkan sesuatu. Ini mimpi? Yaa aku sedang mimpi! Cepat bangun Yoon Bi ! Bisik kau dalam hati.Β  Korang saling pandang antara satu sama lain. Suara Baekhyun yang sedikit kuat tadi membuatkan orang terdekat mereka terdengar. Beberapa kelompok pelajar wanita yang duduk berhampiran mereka berbisik antara satu sama lain. "Yoon Bi-ssi saya ikhlas..." Kata Baekhyun lagi. suara dia membuatkan kau tersedar dari lamunan. "Baekhyun apa yang awak cakap ni?" Kau ingin mendapatkan kepastian darinya. Baekhyun benar-benar ingin kau tahu isi hatinya. Dia mengambill tangan kau dan menggenggamnya. Kau terkedu. "Saya sukakan awak. Saya nak awak jadi pelengkap hidup saya, Yoon Bi." Jawab Baekhyun. Kau benar benar terkejut waktu itu. Perasaan kau bercampur aduk. Kau bingung kerana tak akan semudah itu Baekhyun meluahkan perasaannya. kau mula curiga dengan kata-kata Baekhyun.Β  Apa patut kau cakap padanya sekarang? Adakah kau harus menerimanya? Kau tidak dapat memikirkannya. Kau bangun dan pergi dari situ. Bangun terkejut. Baekhyun turut bangun dan mengejar kau. "Yoon Bi! Jamkanman!" Jerit Baekhyun. Kau berlari anak meninggalkan Baekhyun. Tapi Baekhyun masih dapat mengejar kau. Dia berlari sedikit cepat. Dia menarik lengan kau dan berdiri dihadapan kau. Kau melihat wajah Baekhyun yang seperti kecewa. Baekhyun menggenggam kedua-dua tangan kau. "Yoon Bi tolong lah percaya saya...saya betul-betul ikhlas" Kata Baekhyun. Air mata kau seperti mahu gugur ke pipi.

2 3

@user "Semudah itu awak cakap awak sukakan saya? Padahal awak tidak pernah tunjuk apa-apa kesungguhan awak pada saya? Saya minta maaf Baekhyun. Ramai lagi gadis yang mengidamkan awak... walaupun termasuk saya." Kau juga merespon terhadap kata-kata Baekhyun yang tersirat dalam hati kau. Baekhyun tergamam dengan kata-kata terakhir kau. Kau terus pergi dari situ meninggalkan Baekhyun. Baekhyun tegak berdiri memikirkan kata-kata kau. Dia pun...sukakan aku? Bisik Baekhyun dalam hati. Dia masih berfikir. dia tidak menghiraukan manusia yang berlegar dihadapannya. Akhirnya dia bernekad. Dia akan menunjukkan kesungguhan dia di hadapan kau. Ya dia benar-benar bernekad! ---------------------------------------------------------------------------------------- [BAP - Crush] Keesokkannya di hadapan rumah kau. Kau keluar untuk pergi ke kedai tiba-tiba kau terkejut kerana terdapan sebuah kereta dihadapan rumah kau. Kereta itu kelihatan pelik kerana dihiasi dengan belon, reben dan sudah seperti kereta sirkus. Kau menjadi bingung. Tiba cermin kereta itu turun dan jelas kelihatan pemilik kenderaan itu. Kau berdebar untuk melihat pemilik kenderaan itu. Orang itu... "Baekhyun? Apa yang awak buat ni?" Kau bersuara. Bbaekhyun turun dari kereta dan menghampiri kau. "Untuk awak!" Jawab dia sambil melemparkan senyuman manis. "untuk saya?" Kau bertanya lagi. "Yela untuk awak. awak nak keluarkan? jom saya hantarkan." Kata Baekhyun dengan mesra. Dia menarik tangan kau. "Nanti! nanti!" Kau ingin menghalang diri kau untuk naik ke kereta itu. Baekhyun memberhentikan langkah. "Kenapa? awak tak suka ke dengan kereta ni?" Tanya Baekhyun mendapatkan kepastian. "Anigo...keundae..." Kau belum habiskan kata-kata kau tetapi Baekhyun tetap menarik tangan kau masuk kedalam kereta. Kau mengalah dan menuruti Baekhyun. Hari itu memang kau tidak ada kelas. Baekhyun pun rehat dripada menjalani latihan. dia sengaja mencari waktu yang sesuai untuk berdua dengan kau. Dia membawa kau kesesuatu tempat dan korang meluangkan masa disitu. [BTS - I Like It] semakin hari Baekhyun semakin menunjukkan kesungguhan dia menyukai kau. Kau juga sudah semakin selesa bersama dia. Kau menjadi semakin menyukai dia lebih daripada dulu.

@user Dia sering melekatkan nota nota cinta di loker kau. Setiap kali kau melihat nota itu kau mesti tersenyum manis mengenangkan Baekhyun. Buat pertama kalinya kau menghantar pesanan pada Baekhyun. "Baekhyun-ah... saya nak jumpa awak :)" kau tulis pendek. Walaupun pendek tetapi senyuman yang terpapar di bibir Baekhyun sangat lebar. Dia sangat gembira. Tiba-tiba Daehyun datang dari belakang. "Hoi apa pasal senyum sorang-sorang ni? Mitjiseo?" Kata Daehyun mengusik. "Eo keure! Na mitjiseo!" Jawab Baekhyun. "Amboi. mentang-mentang dah rapat dengan Yoon Bi kau nampak berseri-seri je!" Usik Daehyun lagi. "Mollayo...aku rasa macam lain sangat hidup aku sekarang bila dapat kawan dengan dia." Baekhyun tersipu-sipu untuk berkata. "Wah! nampaknya kau dan fall in love ni! Ajaklah dia jadi girlfriend kau!" Kata Daehyun. "Hmmm... itulah masalahnya... dia susah untuk dekati sebenarnya.Eh dah lah aku nak jumpa dia ni!" Baekhyun tersedar dan cepat-cepat memasukkan tuala kedalam begnya. "Yela pergilah! Esok pagi jangan lupa ambil aku di rumah" Daehyun sempat berpesan pada Baehyun. "Arasso...anyeong!" Baekhyun memakai beg dan terus pergi. Daehyun menggelengkan kepalanya melihat kawannya yang sedang dilamun cinta. ----------------------------------------- Di Restoran Odult Chingu. Baekhyun memberhentikan keretanya. dia masuk ke restoran itu dan terkejut melihat.... TO BE CONTINUE

@user #asianfanfics #malayfanfics #kpop #exo #bap #theheartbeatinme2 #thim2 #thim #asianfanfics

My fav. author just mentioned me γ… .γ…  I don't know how to feel even if author just mention I upvoted <3. Kamsa~ Author πŸ’• #june1022 #asianff #author #chomi #hajoo #2eun #destinyaff #destiny #asianfanfics #asianfanficsdestiny

My fav. author just mentioned me γ… .γ…  I don't know how to feel even if author just mention I upvoted <3. Kamsa~ Author πŸ’•

7 0

ABSOLUTELY RIGHT SEHUN!
(γ……γ…‚γ……)

#KyungsoosFavouriteEnding 
#asianfanfics 
#AbayPotaMotherThis

ABSOLUTELY RIGHT SEHUN! (γ……γ…‚γ……)

0 0

KYUNGSOO'S FAVOURITE ENDING
#AbayPotaMotherThis 
LMAO!!! #KaiSoo 
#Kai
#Kyungsoo
#asianfanfics 
#KyungsoosFavouriteEnding

KYUNGSOO'S FAVOURITE ENDING LMAO!!!

2 2

@user Very creative xD ❀❀❀

@user @user ABSOLUTELY. HAHAHAHA!

Scroll to Top